Rolig helg:D

hej! fredag: skola först! sångsamling i skolan hade vi! sen hem till jonna efter skolan! sen hem! sen hade vi gäster! Petra och Mike! dem sov över hos oss!  vi grillade då! o jag låg o åt godis o såg på tv:) Lördag: först hem till pappa! sen åkte vi o hämtade eddie efter fotbollen! sen åkte vi ner till bjuvsfestivalen o va där! jag köpte lösnaglar o en slusch o örhängen! träffade jesper i min klass där nere! sen åkte jag hem till mamma o sen vid kl. 3 åkte vi hem på 40 års fest till sanna! hemma hos sanna va jag med claudia och Miinna! sen åkte vi hem o där hemma sen åt jag godis o såg på film! söndag: först hem till pappa igen o sen åkte vi till karlslundsbadet i landskrona o badade:) o nu e jag hos pappa! bye/f<3 www.lml.bloggplatsen.se kolla den;)

Kommentarer
Postat av: mina

fridizzzz, snälla skicka ett sms om du vet hur man gör så att m,an kan chatta på msn när man e inne på en annan data! jag e desperat av hjälp! pleaaas

2010-08-29 @ 18:45:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0