skola igen!

hejhej!
jaha nu e det skola igen! 5an!! idag började vi kl. 9 och gick till k.l 11! vi åt popcorn och glass i klassrummet o såg på film! sen fck vi gå hem" sen åkte jag o jonna o hennes lillebror oskar skolbussen hem till dem! vi satt vi datan o var ute! sen åkte vi till familia vi skulle kolla på en ny skolväska till jonna men vi hittade ingen hon gillade! hon köpte en mössa! sen fick jag o jonna pengar av jonnas mamma! så gick jag o köpte en glass med choklad sås på mc donald o jonna en slusch på Haufess!
sen körde dem mig hem o nu e jag här vid datan! e inne på msn oxå vill linnea ska skriva nått hon svarar inte fasst hon e inne! bye//F<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0