HII! Disco igår:D

Heei! <3
skola först,vi kollade på ghost hunter. sen efter skolan földe jag med emelie.l hem!  vi tittade lite på tv sen
kom amanda o mATILDA så va vi med dem lite sen vid 5 kom emelies föräldrar o syrra hem sen åt jag o emelie pizza famför tven o drack cola sen sminkade vi oss o fixade håret o bytade om sen vid 5 över 7 kom amanda o matilda så gick vi ut! sen vid kvart över 7 gick vi o ringde på Jason o frågade han om han ville gå med oss till discot o de ville han:) sen gick vi till discot. sen frågade ahmad om jag ville dansa med han så fick jag en läsk av han men sen började jag må illa så jag ringde mormor o morfar vid 9 tiden så kom dem o hämtade mej så körde dem hem mej sen kollade jag på tv sen gick jag o la mej!  sen idag har jag varit på karlslundsbadet med pappa o eddie o då såg jag Petter o sen åkte vi till väla o nu e jag hemma!  Caio//fridiz<3 
veckans kändis är:




miley demi selena
 o det va DEMI LOVATO!  kolla min andre blogg;): http://fridiz.bloggplatsen.se caio


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0