Båt med halva klassen på Öresund i 2 timmar!:D

Hejjj!
skolan började kl 11 ida! men kom till skolan kvart över tio typ! sen när alla hade kommit så skulle vi börja jobba! jag läste en stund sen skrev jag en bärettelse,fakta på datorn om kändisar:D sen 12 var det lunch! det var soppa! gott:D sen så var det rast! o sen samlade vi oss vid flaxstången (stavning) sen gick vi upp till skol bussen! o sen åkte vi ner till hamnen i helsingborg o då pratade nån tjej som skulle va med på båten o sen fick vi gå på... det var först kul o sånt i början sen skulle vi gå längst bak på båten men då började ja må illa så ja gick fram! sen bytade jag en riskaka med emelie.l mot en choklad:D så va vi på båten i 2 timmar sen körde vi hem! båten hette Sabella!  sen tog vi tåget in till Mörarp o då träffa vi Isac o Dennis på tåget! sen när vi hade kommit till mörarp kom jonnas mamma o hämtade mig o jonna sen körde dem hem mig o nu e jag hemma! kom hem för en stund sen! e trött:O ska packa upp snart. bye/f

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0