HELGEN OCH MÅNDAG TISDAG!=)

Hajhehj
fredag: skola först sen földe Emeliel och Matilda med mig hem! vi tittade lite på tv med min lillasyster o vi va sen på mitt rum o såg film o åt popcorn o gjorde annat. sen skulle emelie hem vid 5! sen åkte jag,mamma,eddie o matte till maxi o handla läsk o godis o då kollade ja o matilda på en ny film o åt godis o drack läsk sen skulle matilda hem vid 8!  LÖrdag: först gjorde ja läxa sen åkte till Mina vi d   1!  vi bakade till skolbarnens dag på Ringstorp:) VO VA UTE med Fia hennes grannes hund! o vi spelade sims!  sen åkte jag hem vid 6! Söndag: va hemma hela dan! va med elin oxå! Måndag: skola o  sen hem o när Jörgen slutade jobbet hämta han mi o vi åkte o hämta eddie o sen åkte vi till sjukhuset (lasarettet) staving) o hälsa på mamma o tilde för Tilde (min lillasyster) e sjuk:( På sjukhuset földe jag med eddie till lekrummet o eddie lekte med små grejsimojser o ja kollade på! sen gick ja,mamma,eddie ner till kiosken o köpte glass o sen träffa vi vår gamla granne Bengt på Pålsjö:) sen lite senare åkte ja eddie o jörgen hem! idag: (tisdag)  skola först sen tog ja bussen hem, o näär ja kom hem sätda jag mitt rum! nu e jag hemma själv o sitter här!   http://lml.bloggplatsen.se        caio shulleluu//frida  
söta;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

??? "shullelu"???

2010-09-22 @ 17:54:22
Postat av: Anonym

"söta"?? (emily, noah)???

2010-09-22 @ 17:55:03
Postat av: Anonym

allt kommer från en sak...(vår blogg)

2010-09-22 @ 17:55:24
Postat av: Anonym

o vilka e ni som skrivit??? o Mina!.. det va ju du som lärde mig o seja shulleluu!! /f

2010-09-23 @ 18:23:01
URL: http://fridizzz.blogg.se/
Postat av: Anonym

VADÅ LÄRDE DIG!? bara för att jag skrev det så...

2010-09-24 @ 16:56:23
Postat av: Anonym

jAg har inte LÄRT dig nååt!!!!!!!!!! det var jag som hade skrivit det och så skrivier du det nu bah för det!!!

2010-09-24 @ 16:57:08
Postat av: Anonym

och så lade jag in en bild på noah coh emily och så gjorde du det med!!! om du inteb tror mig så kolla själv www.twiilightem.bloggplatsen.se

2010-09-24 @ 16:57:55
Postat av: Anonym

och så skrev jag "söta" ti den bilden OCH SÅ GJORDE DU DET ME!...-.-

2010-09-24 @ 16:59:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0