Skola och sen hem till jonna!

helluu!
först skola:/ lite kul ida! mest på rasten:P sen så hade jag FLEXAT ida så jag fick sluta tidigare:D du gick ja upp till ICA  o köpte ett tuggumi o en dricka till jonna så väntade ja på jonna i en timme sen gick vi hem till hon! på vägen gick vi förbi stefanies hus då ringde jonna henne o fråga om vi fick kolla på hennes nya hund o hennes kaniner o de fick vi:D sen hoss jonna va vi inne på msn lite o sen kom jörgen o hämta mig o nu e jag hemma o linus o katta har åkt hem o nu vaktar ja tilde medan ,mamma e på väla o eddie fotboll o jörgen vet jag inte! här kommer några bilder på gulliga Noah Cyrus och Miley!:  bye/F&T<3 :
Miley och Noah
Noah
miley,hennes bror,o syster o mamma!
miley o noah
bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0